czwartek, 20 października 2016

Jak poznawać w sieci? Nowy poradnik objaśniający tajniki uwodzenia w internecie.




Witam Cię po dłuższej przerwie. Dzisiaj chciałbym w końcu zaprezentować Tobie moje najnowsze dzieło, które w kompleksowy sposób objaśni Ci wszystkie zagadnienia na tematy związane z uwodzeniem na wszelkich serwisach społecznościowych i randkowych typu Badoo czy Facebook. Jeżeli do tej pory nie odnosiłeś sukcesów na tym polu, a chciałbyś poznawać większą liczbę kobiet w sieci, to jest to pozycja właśnie dla Ciebie.
Czemu napisałem coś takiego? Będę szczery. Wkurza mnie mocno jak większość facetów zachowuje się w desperacki i kompletnie pseudo-atrakcyjny sposób na portalach randkowych, przy okazji zrażając kobiety do tych, którzy mieliby może coś do powiedzenia, ale którzy od razu są skreślani z racji przykrych wcześniejszych doświadczeń z innymi facetami tychże. Coś jest nie tak dzisiaj z mężczyznami, zachowującymi się często jak ostatni frajerzy, dający sobie wchodzić na głowę nastolatkom i atrakcyjnym modelkom w czasie konwersacji oraz zbyt ostentacyjnie pokazującymi swoje uwielbienie i pożądanie czysto seksualne.
Dlatego też na łamach tego poradnika, który stworzyłem postaram się Ci wyjaśnić dokładnie jak powinieneś rozmawiać oraz zbudować swój profil, aby to same dziewczyny prosiły Cię o spotkanie czy chwilę uwagi, a nie odwrotnie. Pokażę Ci jak odpowiednio "sprzedać" się potencjalnym przyszłym partnerkom bądź kochankom i sprawić, żeby nie mogły się doczekać spotkania z Tobą po zwykłej rozmowie na czacie czy kilku mailach.

Czy warto podrywać w sieci?

Wydawało Ci się to niemożliwe, że w sieci można poznać wartościową kobietę? Znajomi Ci powtarzali, że to zwykła strata czasu, a portale randkowe to miejsce tylko dla frajerów i nieudaczników? Cóż... Nie posiadając żadnych umiejętności rozmowy ani wiedzy na temat psychologii kobiet rzeczywiście trudno o jakiś inny wniosek.
Wyjaśniałem zresztą to zagadnienie w jednym z moich dotychczasowych artykułów. Zerknij na artykuł. Opisuję tutaj jak postrzegane jest poznawanie ludzi w internecie i dlaczego niesprawiedliwe są oceniani ludzie korzystający z portali typu Badoo czy Sympatia. Rozwiewam w nim wszelkie wątpliwości na temat uwodzenia w internecie i błędnych przekonań wielu ludzi na ten temat.




Także zdecydowałem się opublikować poradnik "Jak poznawać w sieci" między innymi po to, aby w przyszłości sobie troszkę też samemu ułatwić działanie na tym polu poprzez edukację facetów jak powinni podchodzić do zaczynania i prowadzenia konwersacji internetowych. Wiem, zabrzmiało dość pompatycznie, ale co zrobić :) Zwyczajnie uważam też, że mogę po prostu komuś pomóc, wzbogacić jego wiedzę moimi doświadczeniami. Czemu nie? Z czystych egoistycznych pobudek chciałbym usłyszeć od kogoś fajną opinię i podziękowanie za dobry materiał, który był wart kilkunastu złotych...

Poradnik "Jak poznawać w Sieci"

Nie jest to wiedza za darmo. Udostępniam Ci dużo wiedzy na tym blogu, wydałem też darmowy materiał już wcześniej na dokładnie ten sam temat, który możesz w każdej chwili ode mnie otrzymać. wejdź tutaj zdobądź podstawowy ebook na temat uwodzenia w sieci już za kilka złotych>>>
Poświęciłem kilka miesięcy pracy oraz przelałem na łamy tego poradnika kilka lat doświadczeń z kontaktów z dziewczynami, zatem naturalne jest, że nie chciałbym rozdawać tak cennej wiedzy zupełnie za free. Rozumiem jednak, że nie każdego stać jest na drogie szkolenia czy kursy za kilka tysięcy złotych. Na razie zdecydowałem się uruchomić sprzedaż jedynie kilku egzemplarzy i to to po bardzo korzystnej cenie. Ustaliłem kwotę na którą spokojnie może sobie pozwolić każdy. To w zasadzie jedno wyjście do  kina czy Macdonalda, a wiedza którą tam znajdziesz zostanie Ci przecież na zawsze.
Na razie sprzedaję ten materiał tutaj, myślę, że po pewnym czasie ruszy już sprzedaż na większą skalę choć i tak myślę, że poradnik będzie możliwy do kupienia tylko w pewnych krótszych okresach i jednak za wyższą cenę. Teraz z racji tego, że jesteś moim czytelnikiem i jest to dopiero mój pierwszy ebook cena jest bardzo preferencyjna.



Wejdź i zobacz czego nauczysz się z mojego ebooka!

Przyjrzyj się dokładnej ofercie i sam zdecyduj czy jest to coś dla Ciebie:) 
Pozdrawiam.

PS W najbliższych dniach będą już regularnie pojawiać się nowe wpisy dlatego śledź regularnie mojego bloga i fanpage na Facebook'u.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz